Aatnaujinta: 2023-11-05

  1. Dovanų kupono galiojimo laikas
    • Visi SMILE BALLOONS išduoti dovanų kuponai galioja 12 mėnesių nuo įsigijimo datos.
    • Tikslią galiojimo datą rasite savo kupone. Pasibaigus kupono galiojimo laikui, jo negalima panaudoti skrydžiui rezervuoti.
    • Užsakymas ir mokėjimas
      Užsisakydami skrydį oro balionu, klientai gali sumokėti 20 % visos kainos užstatą arba visą sumą. Likusią sumą galite sumokėti skrydžio dieną susitikus su komanda.
  2. Skrydžio atšaukimas dėl organizatoriaus arba piloto kaltės
    • Jei organizatorius arba pilotas atšaukia skrydį oro balionu dėl tokių priežasčių, kaip nepalankios oro sąlygos arba saugumo problemos, klientams grąžinama 100 % sumokėtos sumos.
    • Pinigai grąžinami taip:
      • Grąžinimo būdas: Grąžinama suma bus pervesta į banko sąskaitą arba banko kortelę, kuria buvo atliktas pirminis mokėjimas.
  3. Skrydžio atšaukimas dėl kliento kaltės
    • Skrydžio atšaukimas prieš 48 valandas: Jei klientas atšaukia skrydžio oro balionu rezervaciją ir apie tai praneša likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki numatyto skrydžio laiko, jam gali būti grąžinama 100 % sumokėtos sumos.
    • Pinigai grąžinami taip:
      • Grąžinimo būdas: Grąžinta suma bus pervesta į banko sąskaitą arba banko kortelę, kuria buvo atliktas pirminis mokėjimas.
    • Vėlyvas atšaukimas arba neatvykimas: Jei klientas atšaukia skrydį mažiau nei prieš 48 valandas arba neatvyksta į skrydį be išankstinio įspėjimo, pinigai nebus grąžinami.
  4. Dovanų kuponų grąžinimas
    • Jei klientas nori grąžinti įsigytą dovanų čekį, jis turi teisę tai padaryti per 14 dienų nuo įsigijimo. Kad būtų galima grąžinti pinigus, dovanų čekis turi būti nepanaudotas.
    • Grąžinimas bus vykdomas taip:
      • Grąžinimo būdas: Grąžinama suma bus pervesta į banko sąskaitą arba banko kortelę, kuria buvo atliktas pirminis mokėjimas.
        Klientas turi pateikti mokėjimo įrodymą
        prašydamas grąžinti pinigus, pavyzdžiui, kvitą arba banko sąskaitos išrašą.
  5. Sauga ir atsakomybė
    • SMILE BALLOONS turi galiojantį draudimą nuo žalos tretiesiems asmenims ir keleiviams, bei laikosi visų civilinės aviacijos reglamentuojančių įstatymų.
    • Klientai yra atsakingi už savo saugumą ir gerovę skrydžio metu ir privalo laikytis piloto bei įgulos nurodymų.
    • Prieš skrydį klientai privalo pasirašyti atsakomybės atsisakymą ir turėti tinkamą sveikatos draudimą, kuris padengtų, bet kokią galimą riziką ar žalą.
    • Žalos atveju keleivis pirmiausia turi susisiekti su savo draudimu ir juo pasinaudoti, o tik po to kreiptis į „SMILE BALLOONS” draudimą.
  6. Privatumas ir duomenų apsauga
    • SMILE BALLOONS gerbia savo klientų privatumą ir duomenų apsaugą ir renka, naudoja ir saugo jų asmeninę informaciją tik paslaugų teikimo ir įstatymų laikymosi tikslais.
    • SMILE BALLOONS neteikia ir neparduoda savo klientų asmeninės informacijos jokioms trečiosioms šalims be jų sutikimo ir laikosi atitinkamų savo jurisdikcijoje galiojančių duomenų apsaugos taisyklių. Išsamesnės informacijos rasite privatumo politikoje svetainėje https://hotairballoon.lt/en/privacy-policy/.
      Kontaktinė informacija
      Dėl prašymų grąžinti pinigus ar tolesnės pagalbos prašome susisiekti su mumis šiuo adresu:
      Svetainėje: https://hotairballoon.lt arba el. paštu: [email protected]